Kızlar son 5 gündür maalesef sarı akıntım var. Doktoruma mesaj attım bol su içmeye devam et ve sirke ile taharet yap dedi. Zaten rahat 2.5 litre içiyordum ama 3,3.5 litreye çıkardım. Dediği gibi sirke kullanmaya başladım (bu konuda olumsuz yorum kabul etmiyorum, doktorumun bilgisine güvenim sonsuz). Bu problemi yaşayan var mı? Ne yapıyorsunuz çözüm olarak