Rayun01 Dun sabah dogum yptim dun durumu gayet iyiydi emdi gazi cikti uyudu bgun hstneden cktik eve gldik bikre emzirdim bnyo ypti ve 4 saattr uyuyor uyndramiyorum ne ypmaliyim uyandrmk icin emmesi lazim uzun oldu yrdim edin ltfen
Anneyim Rayun01 cok geçmiş olsun saglıkla büyüt inşallah... ayaklarını gıdıkla burnunu hafız sık yerinden kaldır emirmeye caliş cok uyuması iyi degil canım sarılık olmasın dikkat et
Sumeyyekaya Rayun01 canım Bn de yeni doğum yaptim benim de ilk zamanlar sütüm yoktu sonradan geldi bebek tutmadı istemedi sarılık oldu yoğun bakımda fototerapi alıyor dikkat et seninkide öyle olmasın burnunu sık topuklarına vur gerekirse canı acısın uyandır emzir
Aslihan26 Topuğuna çimcik atın ama canı yansın biraz hafif yapınca uyanmıyorlar malesef. Altını açabilirsiniz biz yeğenimde bunları yapıyoduk. 4 saat uzun olmuş bol bol uyandırın emzirin ki sarılık olmasın. Mecburen biraz yakcaksinız canını
zlemCanCeylan Sizi üzmek istemem ama ben de yeni doğum yaptım uyuyorsa sarılığı yükselir benim başıma geldi sizin başınıza gelmesin altını açın üzerini değiştirin birşekilde uyandırıp saatte bir tada iki saatte bir emzirin sarılık olmasın
Ella zlemCanCeylan aynen arkadaş haklı sarılık olmaya başlayan çocuk uyanmaz sen onu mümkün olduğunca uyandırıp emzirmeye çalış