busetmr Girlpowerbabe 4. Ay itibariyle çıkmaya başlıyormus normalde ama benimki hamileligin başından beri var simdi sadece koyulasti canim
Nursenservan Kızımda baya çizgi olmuştu belirgin, şimdi oğluma hamileyim 37. Haftama geldim yok denecek kadar silik bi iz var. Bekledim olmadı ben de şaşırdım. Koltuk altım karardı bu sefer
Happybabyyy busetmr bnmkide dedigin yerden başlıyo. Tuhafima gtmisti yalniz degilmisim😄 birde czgi hem gobegin ustnde hem altnda varsa erkek diyolar. Sadece alttaysa kiz diyolar. Benim alt ust vardi erkek cinsyiyeti
busetmr Happybabyyy bakalım.benimki sadece altta mi kalıcak merak ediyorum cinsiyeti de ogrenemedim bi türlü 😂😂
busetmr Ozgebtn benimkine çok komik cidden bikini bölgesi daha koyu yuvarlak sonra icelerek yukarı çıkıyor 😂😂
Balmm11 Benim de cok erken cıktı bugün tam 8 haftalık olduk. Buğday tenliyim ben de. Bikini bölgesinden göbek deliğine kadar çizgi bayağı belirgin bu arada oğlumda da vardı o çizgi bunda da var bakalım cinsiyeti ne olacak