Ayten1994 kizlar ben 45 gunden bir adet oluyorum ovulvasyona daha var.ama kendimdd mide yanmasi falan hiss ediyordum adetimin 22 ci gunu test yapdim cok silkk cizgi cikdi…kizlar sizce hamilemiyim? Ya hamilelik testindd ovulvasyon gostere bilirmi?
eliferoll Ayten1994 gebelik testi ovulasyonu gostermez cok silik cizgiyse kan verebilirsiniz yada baska bir testle tekrar deneyebilirsiniz benimde ilk testim silik cikmisti
civcivimmm Ayten1994 hamilelik testiyse silik çıkan muhtemelem yeni gebeliktir. Ovulasyon testi gebelik göstermez. En sağlıklısı gidip kan vermek yakınlarda özel bi hastane varsa gidip kan ver 45 dk ya çıkar sonuç
Wantedsoul Ayten1994 bunu en hızlı netleştirmenin yolu kan vermek benimde gebelik testinde çok silik çıkmıştı kan verince hamile olduğumu anladık
Zeynep_cagdas Test yapmadan bilemeyiz ki canım. Test yapıp buraya atarsan belki tecrübeli anneler yardımcı olur.
nuuu Ayten1994 canım gebelik beta bçg hormonun özel hassas ovulasyon oy hormonuna özel hassasiyeti var gebelik ovulasyon göstermez yani çubuk o hormonu algılaması
Ayten1994 nuuu Yani diyorsun gebeyim inseAllah cuma yine yapicam onumjzde hafta ulturasona gidicem zaten
nuuu Ayten1994 bence evet çünkü her ikiside farklı hormonlara hassas boya ne erken gebelik testi yapsaydın emin olmak için ama silik çizgide gebe olarak kabul ediliyor hayırlı haberlerini bekliyoruz inşallah hamilesindir ❤