Ecrinnur25 bende kararsizdim ama benimki kendimi bildiğim için başından beri çok sağlıklı beslendigimi bildiğim için gerek varmı acaba gibi bı dusuncedeydim. Sonra nolur nolmaz yaptırıyim dedim ve yaptırdım . Sonuç,şekerim cikti🤦♀️ ben şok. Hala bana imkansizmis gibi geliyor 😄
Kendi kendime benim şekerim yok o glikoz şurubunu içtim diye öle yüksek çıktı diyorum çünkü hiçbir rahatsızlığım yok ne bebeğimde aşırı kilo alma,ne bende hatta alamıyorum bile kilo, 52yim şuan. ama doktor 1 hafta diyet uygula açlık tokluk baktır bana getir dedi yarın kan vercem bakalım nolmuş bizim şeker☺️