ogretmmenanne İkisi de tek tek çok güzel isimler ama nare vera söylemesi zor sanki kulağa pek hoş gelmiyor siz bilirsiniz 🌸
busetmr Nare Vera söylerken biraz zor canım güzel ama dil biraz zor dönüyor Ecmel Vera daha güzel bence 💜
Aysesen80 Kubos_36 ecmel ismini begenemiyorum nedense anlamini da bilmiyorm da harfler uyumsuz gibi geliyor sadece vera koymak istemez misiniz ? Cunku tek basina cok guzel bi isim