Mybabyizmir ben baya araştırmıştım doktora da sordum 😂 bazen anı agrılar oluyor onlar genelde kasıktakı bagların gerılmesınden buyume kaynaklı ama bazende hormonlardan kaynaklı metabolızma yavaslamasına bağlı mıde karın ağrısı oluyor ya gazdan ya hazımsızlıktan 😂