Kızlar 26. Haftamdayım göbeğimde bir tane çatlak çıktığını farkettim belimde baya çatlak var ama hamilelikten öncemi sonramı bilmiyorum 🤷♀️ neyse çok önceden lieracın çatlak kremini almıştım ama amaaaaann çatlamıyorum zaten göbeğim de çıkmadı boşuna bitmesin mantığıyla kullanmadım ama bugün itibariyle kullanmaya başlayacağım nasıl kullanayım ve ayrıca kullanırsan çok daha iyi olur dediğiniz başka bir şey var mı onu da kullanayım çünkü çatlamak kötü bir şeymiş o bir taneyi görünce anladım 🙈