Melek3108 39 haftalık hamilelikte ikinci çatı kontrolümüzde eve geldiğimde kanamam olduğunu gördüm başına gelen var mı ?
Busratm Melek3108 2 gün kanamam oldu benim de. Doktorum muayene ederken kanama olabileceğini ve normal olduğunu söyledi zaten. Siz de isterseniz doktorunuza danışın.
Svcn-1267 Melek3108 ne zaman başladı çatı muayneniz bende 37*4 haftadayım ve henüz çatı muaynesi yapılmdı
Melek3108 Busratm bende sordum banada öyle söyledi ama içime bir korku düştü size sorim dedim başına gelen var mı diye