Anneolmayahasret Happybsrn ayy hadi insallah.ben doktoruma devam genetik sonuclarimiz ciksinda birazda birikim yapalim ona gore basliycaz insallah
Yagmurahmet16 Damla1995 Canım bende orhangazideyim bi arkadasimin olmuyor nasil yapsakta o.teyzeye gotursek
Damla1995 Yagmurahmet16 kuzum onu ben sordum bitanesi hastaymis yatiyomus yapamiyomys artik. Bitanesinede kaynanam memlekette o dedi gresunda. Zaten bnada 5 bucuk yil once yaptilar
Homeless20 Erva55 hayırlısı olsun canım etrafı falan boşver bu dönemde ağzı olan konuşuyor. Allah gönlündekini nasip etsin 🤲🏻
Sedaimm Aşılama ile hamile kaldım 13+3 teyım ilk aşılamamdı yoğun pcom vardı bir de çikolata kistim şükür nasip oldu
22_07_18 merve2009 ya üzüldüm valla inşallah Rabbim tekrar nasip etsin canım Rabbim hakkımızda hayırlısını versin inşallah isteyen herkese içinde bizlerede nasip etsin
Damla1995 afrasil canm bitanesi hastaymis artik bakamiomus bitaneside memlektine gtmis artik giresuna.zaten ikisininde yasi vardi.bu olayo 5 bucuk yil once yasamisdim bnde