Yazıp yazmama konusunda cok gıdıp geldım yzdım yaZdım sıldım ve sonunda yazmaya karar verdım😅😅
Benı burda tanıyanlar az cok bılır son ay sabırsızlıktan resmen strese gırmekten bunalıma gırmekten yıprandım kendı kendıme kızıyordum 8 ay sabretmışsın son ay ne bu sabırsızlıgın dıye ama sonunda o guzel duyguyu yaşadım şükürler olsun 🥰❤️
Sımdı gelelım dogum hıkayeme 👶
cumartesı gece 12 gıbı yattıgım yerde bır anda karnımın ıcınden bom dıye bı ses geldı ve hemen anında suyum boşladı yattıgım yerde ılk defa yaşadıgım ıcın hatta suyum boşaldıgında ne yapmam gerektıgını bıldıgım halde o an o korkuyla panık yaptım eşim bıle az kalsın bayılıcaktı korkudan 😂😂
dedım merve sakın ol suyun geldı sadece sancın yok ıyısın dıye kendı kendıme moral verdım eşimden bekleyemezdım😅😅 sonra kalkdım duşa girdim o gunde kontrolum vardı sabah gıtmıştım eger suyun gelırse kanaman olursa sancın olursa dırek hastaneye gel demıştı doktorum bekleme demıştı bende beklemedım duşumu aldım gule eglene hastaneye gıttık 😅
Nstye bagladılar sancım başlarda yuksek cıktı sonra düştü sancım yavaş yavaş gelıyordu ama rahatsız edıcı bı sancı degıldı dogumhaneye catı muayenesıne aldılar ılk defa catı muayenesı oldum korkulcak bısey degıl burda bı kac arkadaş yptırmayın cok acıyor demişti ama hıc korkulcak bısey degıl cokta acımıyor her neyse işte catı muayenesı oldum 2 cm acıklıgım vardı ve bebegım kakasını yapmaya başlamıştı ben baya araştırmıştım sezeryan dogumu normal dogumuda sezeryan dogumu gerektıren durumları okudugumda az acıkla kaka yapmaya başlamışsa sezeryan olur dıye okumuştum ve kakasını yapmaya başlamış deyınce aklıma o geldı ve ebede aynısını soyleyınce bı burukluk yaşadım 😞
Kendimi hep normala hazırlamıştım aklımdan hıc sezeryan dogum gecmemıştı ve gecmedıgı ıcınde herhalde boyle oldu sız sız olun tek bıseye odaklanmayın hayırlısı olsun deyıp kenara cekılın ben bana dogumun nasıl olucak dıye soranlara hep normal dogum dedım hayırlısı neyse o olsun yada ne bılım son anda bellı olur demedım sız anladınız benım ne demek ıstedıgımı.🌸🌸
Sonra odaya cıkardılar serum taktılar yanlış hatırlamıyorsam ve benım 5 dk bır sancılarım gelmeye başladı.
Sımdı gel gelelım yaşadıgım rezıllıklere Normalde benım dogumuma doktorum gırıcektı ve kendısıde cagrırsanız gelırım demıştı ama o gun aradık ben gelemem deyınce cok sınırlendım alkolluymuş hanımefendı ve ısını ehlıyle yapan bı ınsan olmadıgını anladım onuda gectım hastanenın muduru eşimin tanıdıgı eşim dogumda ucret olarak bıze %50 ındırım yapıcagını soyledı hatta belkı daha fazla yapar dıye her kontrole gıtmemde tatlı gotururduk eşimde baklavacı bu arada 😂😂😂
o gun aradık hanı ucret konusunda bıze yardım edemıyecegını soyledı eşim hastanenın ıcınde adamla baya bı tartıştı biz parasında degılız Allaha şükür maddıyatımız gayet ıyı ama sozunde durulmaması ınsanı ıster ıstemez cıldırtıyor 😒 hastanede hıjyen desen sıfır ılgı desen sıfır o kadar lanet bı hastaneydi ki başka hastaneye gıdıp dogum yapıcaktım ama vaktım yoktu kaldım orda mecbur 😒
Sancılarım artık 2 dk bır gelmeye başladı dayanamıyordum artık alın benı sezeryana dıye aglıyordum resmen ama doktor yoktu hastanede aramışlar gelıyorum 5 dk dıye dıye 1 saat sonra geldı ve ben sancıdan duramıyorum catı muayenesıne tekrar gırdım 3 cm acıklıgım olmuş doktor geldı amelıyat hazırlandı ekıp hazırlandı bana sonda taktılar acımıyor ama cok rahatsız edıyor senı o sancıyla o sandanın rahatsızlıgı benı bıtırdı zaten hemen amelıyata gırdım belımden ıgne vuruldum yatırdılar tam 5 dk sonra evladımın sesını duydum o kadar guzel bır duygu kı Allah herkese bu duyguyu yaşatmayı nasıp etsın yarım saat sonrada ben cıktım hıc bır sekılde bısey hıssetmıyorsun sadece cekıştırme oluyor agrı sızı yok hıssetmıyorsun
Benımde dogum hıkayem boyle 🥰
Merak ettıgınız bışeyler varsa sorabılırsınız.