Merhaba kızlar ben 38+1 deyim birkaç gündür karnım/rahmin hep sert doğum için catı agrısı dışında herhangi bir belirttim yok hamileliğin şu iki ayı benim için çok zor geçti vücudumda aşırı Bi kaşıntı var ellerim ayaklarım çok şişti çok zorlanıyorum bu rahmi in sertleşmesi acaba doğumun Bi belirtisi midir artık çok yoruldum biran önce doğurmak istiyorum bebeğim şu 1 ayda aşırı kilo aldı normal doğuramayacağım diye çok korkuyorum