Melekalyyy Kızlar selammm bir kızım var 2 bucuk yaşında şuan hamileyim yani beta hcg 480 çıktı ama kese görünmedi sizce neden olabilir@
Anneolmayahasret Melekalyyy kese icin cok erken ikinci gebeliginiz bilginizin olmasi lazim oysaki.. kese beta degeri 5 binlerdeyken gorunur
Feyzaaa1 Anneolmayahasret saçma sapan konuşmaya yer arıyorsunuz. İnsanın her gebeligi bir olmuyor. İlkinde gebeligi geç fark etmiştir doktora gidince kese görünmüştür belkide nerden bilsin ne zaman görülecegini.
koala06 Melekalyyy Benimde sat 16 temmuz , ben şuan 5+6 yım kalp atışları bile göründü ama senin geç döllenme olmuştur muhtemelen ondan dolayı görünmemiş olabilir. Karından ultrason mu yaptı vajinal mi?
Anneolmayahasret Melekalyyy dedigim gibi canm 5 bin lerde gorunur kese 🌸 henuz cok erken hayirli olsun
Anneolmayahasret Feyzaaa1 her gebelikte betaya bakitiyoruz sonucta 👍terbiyenizi takinin post sahibi siz degilsiniz ii gunler
koala06 Melekalyyy Moralini bozma canım benim bi arkadaşımında sen gibi olmuştu geç döllenmesi olmul ondan görülmemil dua et inşallaj güzel haberler duycaksın :)
Agjflgknn Melekalyyy 2 hafta içinde değerler yükselir kese gözükür. Ben öğrendiğimde 852 idi. Bende de gözükmedi. 8 gün sonra gittim gözüktü.