Elifvera 39+5 Şancı yok açılma yok doktor 40i doldur istersen dedi ama kaka yapablr dedi yarın gel sezeryan ol dedi bende normal denemek istiyorum dedm önce suni verck olmazsa sezeryan 40 +lari bekleseydm riske atcaktm suni istedm sizce iyi bi kararmi
Ayse93- Elifvera bende aynı durumdayım bütün 39+5 im. Sancı nişan su açılma hiç birşey yok. Yarın gidicem kontrole suni sancı derse bende kabul etmeyi düşünüyorum inşallah yanlış düşünmüyoruzdur. Allahım yardımcın olsun
Ebru9120 Elifvera bebekle veya senin sagligin ile ilgili bir sıkıntı var mı şu an? Herşey yolunda ise bence beklemelisin. 41 e kadar beklenebilir. Doktor risk almak istememiş galiba
irva Elifvera Denemekten bir sıkıntı olmaz kuzum.En azından normali istemişsin önce suni ile dene.Olmazsa tabiki sezeryana dönersin.😊
Ayse93- Ayse93- Elifvera kilosu düşükse bekleyebilirsin aslında sancını. Benim bebeğim 4 kilo olmuştur o yüzden daha büyümeden istiyorum. Senin ki kaç acaba kilosu
glsmmc Elifvera doktor beklemeyelim dediyse bekleme canım çünkü bebek kakasını yaparsa ciddi Sıkıntı oluyor. Evet 41e kadar bekleyip hiç de bir şey olmadan kendin doğurabilirsin ama burada riske ettiğin bebeğimiz, benim alamayacağım bir risk
Akkt Elifvera bnde aynı durumdayım bugün 40 olduk bakalm doktora gidicem ne diyicek banada. Hiç bı şekilde ne ağrı ne sanci hiç bişey yok
MinnakLiva Elifvera bence değil bende suniden sezeryana döndüm kesin yapabileceğine inanarak git hastaneye ben yaparım başarırım de kendine. bosuna acı cekme
sanem68 Elifvera benim ilk doğumumda doktor 42 ye kadar bekletti kendi isteğimle suni sancı aldım doktora kalsa hiç Bişi olmaz 4 5 gün daha bekle gelir dedi istemedim yurtdışımdayım 41 den önce asla suni vermiyorlar 😞 bence 39 iyi bir hafta çokta erken değil ama içine doğuyorsa istersen bir hafta daha bekleyebilirsin