Yakupemelbatuhan Kizlar 36 haftalik hamileyim kasiklarim cok agriyo neden olurkii bu korkuyorumda erken dogum olmasindan boyle bi durum yasiyan varmi uzansam bile gecmiyo bebegim cok hareket ettigi icin olabilir diyolar sizce??
aglaluna Yakupemelbatuhan ben de 37+2 yim 15 gündür adet ağrısından biraz daha fazla ağrı var kasıklar ve belimde nst de sancı yok bebek büyüdüğü için bu ağrılar