Eylül 2019 da beyin ameliyatı olup kanser tedavisi gördüm kanser tedavim nisan 2020 de bitti ve plansız bir gebelik ile 7 haftalık gebelik var ve ortalama 3 haftalık iken bilmeden ilaçlı MR çekildim beyinden ve doktorlar genetik araştırmaya yolladılar ama komik olan şu ki koskoca cerrah Paşa’da. Bir tane genetik doktoru var ve 3 haftadır doktorun gelmesini bekliyorum ve hala gebeliği benimsemedim 😌
başından böyle bişey geçen varsa bana yardımcı olabilir mi genetik testi sıkıntı yapmak doğrumu