Merhaba kızlar Allah’ın izniyle cuma günü sezeryan ile kızıma kavuşacağım tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevineceğim sezeryandan sonra neler bizi bekliyor ? sütünüz hemen geldi mi yoksa bi kaç gün öncesi süt yapan çaylardan tüketmelimiyiz ? Yanımıza mama alalım mı yoksa hastane yardımcı oluryormu ? Öncesinden göğüs ucu kremi kullanmanın bi faydası var mı ? Bunun gibi deneyimlerinizi paylaşırmısınz 😇😇 allah herkesin evlanı kucağına sağsağlim almayı nasip etsin🙏