Kızlar merhaba bir kızım var 36 haftalık hamileyim doktorum 11. Haftamızda birşeylerden şüphelenip detaylı Ultrason istedi ve yurtdışı fetal dna testi yaptırdık çok şükür testte bir sıkıntı çıkmadı.Biliyorsunuz bu testlerde artık cinsiyet söylenmesi yasaklandı ama doktorumuz bize kız olduğunu söyledi onlara cinsiyet söyleniyormuş.Detaylı ultrasondaki doktorumuzda 12. Haftada kıza benzetiyorum dedi daha sonra kendi doktorumda onayladı buraya kadar bir sıkıntı yok.ama 20. Haftadan beri her gittiğimde ultrasonda bebek yüzünü göstermiyor hep ya eliyle kapalı yada sırtı dönük hiç göremedik ve bütün belirtilerim (biliyorum bir çoğu batıl ama) erkek bebeğe uyuyor.İlk kızımdaki belirtilerin tam tersi.Bu fetal dna testinde cinsiyette yanılma yaşayan oldu mu?