balyanakoglum Kızlar bebeğimin Bi odası olsun istiyorum dolabı şifonyeri vs. İçinde beşik de olacak. E biliyorum ki bebek gece orda yatmayacak mecbur yanıma alacağım. Hem yatak odama anne yanı hem de bebek odası içindeki beşiği mi alacağım 😭 gündüz en azından kendi odasında uyusun alışsın istiyorum napsam kararsızlıktan alamıyorum 😭
Aysenrd balyanakoglum bende çok kararsızım bu konuda ama en aZından bir odası olması dolabı şifonyeri kıyafetlerı koymak için sadece yatak almayabilirsin biri geldiği zaman görmek için besıgı oraya goturebılırsın , yada uygun paketler var bazası dolabı ve anne yatağı besıgı
Nrykml balyanakoglum canımın içi niye üzülüyorsun ki . Bebek yeni doğduğu zaman oda yapsan bile odasına bırakamazsın aklın hep onda kalır ağlar duymazsın bide sen onun yanında olmasını istersin. Bi iki seninle.kalsin zaman çabuk geçiyor sonra yine oda yaparsın
_meltem balyanakoglum bence iki beşik gereksiz olur yanınızda kullanacağınız kullanışlı bir beşik yeterli olur
Huriyeolgn balyanakoglum canım benımde aynı seyler vardı kafamda ama dolabını sıfonyerını almam lazım eşyaları ıcın en azından gunduzlerı besıgınde uyur dıye dusunuyorum bıde benım aılem ve esımın aılesı farklı sehırlerde esımde denızcı seyırde oldugunda genelde annemde kalıyorum o yuzden yatak odama da kurup katlayabılecegım bısey almayı dusunuyorum arabada tasıyıp goturebılecegım hemde gece yanımda yatabılecegı
icegul Huriyeolgn bagajda taşınabilir dk gibi baby Plus safe side anne yanı beşik var ebebekte. Belki işinizi görür hem Seyehatte hem yatakodasında kullanılabilir
esmirna16 Ben hem anne yani hem de 2-2,5 yaşa kadar kullanılabilen tekerlekli besiklerden alacagim. Meltem çocuk ve genç odasında beğendim bir model. İstersen oraya bakabilirsin. Sonrasında da Montessori yataklarına bakacagim. Belki sen de öyle yapabilirsin
ecembugra53 balyanakoglum canım bak bi akıl vereyim sana bebek odası değilde çocuk odası için dolap şifonyee normal baza al ben öyle yaptım kendi odana da park yatak al hemde odaya geçirdiğin anda 5 yasına kadar yatabiliyor sonra yatağına geçirirsin bak bu cok guzelmoluyır ben öyle yaptım cnm
mervoss balyanakoglum ben çilekten bir oda aldım şifonyer gardrop beşiği ve beşiği asansörlü anne yani beşik oluyor ve yataga yapısabiliyor park yatak gibi ayrıca büyüyen beşik 7 8 yasına kadar kullanabilecegi beşiklerden indirimdeydi 4000 e hallettik ama eltmden anne yanı sepet beşik hediye geldigi için kulanamayacagım ama gelmeseydi o şekilde kullanacaktım
balyanakoglum mervoss canım bende ilk onlardan düşünmüştüm ama çok kullanışlı olmuyor dediler. 4000 e iyi almışsın nerden aldın hangi şehir
DilanDag balyanakoglum ben odasını yaptım ama klima ile ısındığımız için birde salona ayrı sepet beşik aldım kış bebesi olacak soğukta odada yatamaz artık yaza doğru 8/9 aylık olunca gündüz odasında beşiğin de yatar💜
Bonnusimo balyanakoglum canım ben yanıma park yatak aldım anne yanı çok istememe rağmen 6 aydan fazla kullanımı olmadıgı için heves ugruna almadım cok kolay katlanıp kuruluyor oda olarakta büyüyen beşik yada beşik gibi bişey almadım park yatakta zaten iki üç seme yatıyor dolap şifonyer ve ikeadaki divandan aldım bi odası var evet kullanmıcak ama tüm esyaları mis gibi odasında geleceği olan bi oda yaptım yani fikir olur belki 💚
esmirna16 balyanakoglum Ben hem anne yani hem de 2-2,5 yaşa kadar kullanılabilen tekerlekli besiklerden alacagim. Gündüz kendi odasında gece benim yanımda olsun diye. Meltem çocuk ve genç odasında beğendim bir model. İstersen oraya bakabilirsin. Sonrasında da Montessori yataklarına bakacagim. Ama dolap şifonyer şart bence de 👍
Huriyeolgn icegul çok tesekkur ederım canım benım ıcın tasınabılır olması onemlı en azından bebegım gıdınce rahat eder
Sevgiarf Ben oda yaptım beşik kardolap bide komidin koyduk yatak odama da çok abartılı olmayan ucuz bi yatak aldım çünkü gündüz odasında yatırcam benim için daha iyi oldu derli toplu oldu sanki
Damalakko balyanakoglum çocuk odasına alınan yatağı yatak odasına da sığar bizimle yatacağı süre boyunca yatak odasında kalacak yatağı 2 farkl yatak beşik alamam açıkçası odasına geçtiğinde de yatağı taşınır .
Uykulugebe balyanakoglum gündüz de gözünün önünde uyusun istersin canım annelik içgüdüsü. Bence şimdi oda için çok erken en azından yaşını doldursun hem biraz daha aklı erer başta gündüzleri uyutursunn kendi odasında sonra geceleri de yavaş yavaş alistirirsin.
Aada Kuzum ben montessori yatak aldım dolabını şifonyerini hepsini aldım şükür. Ama anne yanı beşiğini de 200 e aldım uygun bir şey. Sen de öyle yapabilirsin anne yanı uygundan bir şey al sonrasında odasına alıştır. Ki alışması için orada vakit geçirmesi uyuması gerekir
Beyzasahin balyanakoglum csnim odaisnds yatmasa bile gercekten sürkeli odadasin ben öyleyil mesela herseyi odsisnds üst bas oyuncak bakim esyalari ve gercekten iyiki oda yapmisim öglen uykusu icinde güzel düsündün bence hem odasina alisir benimser hemde bi kac aylik olunca odasinda oyuncaklari dök oynasin 😅
Canantatli Beyzasahin canım sana bişey sorcam odanda makrome avize var görmüştüm memnunmusun ve ışığı alacalı yapıyo iplerden dolayı yani avizenin yansıması oluyo mu odanın içinde