Tugcekkkkk Kızlar 20 agustos 21 agustosta yumurtlama oldu ve çatladı. Bat 30 ağustos yani üç gün kaldı adetime. Ne zaman testte çift çizgi görürüm.. Tabi hamileysem😊 gebelik testi yok ovulasyon ile bakacagım bu ay
momteacher Tugcekkkkk canım adetime 5gün kala ovulasyon testinde 2koyu çizgi oldu, tam yumurtlama olduğu zamanki gibi, şüphelendim gebelil testi yaptık silik şekilde 2.çizgiyi gördüm çokşükür🙏🏻 İnşallah sizlere de nasip olur
Tugcekkkkk Huri54 ben de her su belirti var ama gebelik yok😂bu ay farklı olarak ara ara bel ağrısı yaşıyorum
Tugcekkkkk Hevin silik derken iki çizgi de silik mi? Gebelik testini yaptınız yoksa ovulasyon testi mi
Hevin Tugcekkkkk hayır ovulasyon da çift çizgi koyu çöktü gebelik testinde silik çöktü varsa çıkar hemen
insan_insan Adet gününden birgün sonra filandı çok net çıkmıştı ovulasyon testim anında t aşırı koyu olmuştu sonra gebelik testi yapmıştım bende 🙊
Tugcekkkkk insan_insan e inşallah aynı sey basıma gelir😊hayırlısı ile kucağına alırsın inşallah bebeğini
Gulceefe-00 insan_insan peki adet gününden önce yaptığınızda ovulasyon testini yine belirgin miydi yoksa silik çizgi miydi
insan_insan Gulceefe-00 öncesinde yapmamıştım çünkü gebelik beklemiyordum 🙊 1,5 yıldır istiyorduk artık bırakmıştım gün saymayı 🌺