Smeyye17 39+4 olduk ve bugün çatı muanesi oldum kanala girmemiş daha ne bir sancı var ne başka birşey ne yapmam lazım kanala girmesi için doktor pazartesi günü tekrar bakalım olmazsa salı günü sezeryan dedi benim gibi olan var mi
Smeyye17 durucuk123 pilates topum yok maalesef sezeryanda olmak istemiyordum bu gidişatta göre öyle olacak sanırım
Damla1995 Smeyye17 deme kiz oyle 😒😖🤦♀️ bende 39+1 bendede hic belirti yok asiri agirlik baski var ama sanci namina bisi yok. Ilk dogumum 39+3 kendi sancimla oldu bu seferkine anlam veremiyorm korkutuyo beni 🤦♀️
Smeyye17 Damla1995 benimki daha kanala bile girmemiş 39+4 deyim çatı muanesini ilk defa oldum pazartesi gününe kadar bekleyelim olmadı sezeryan dedi doktor 😔