symslmz Kızlar 20 haftalığım neredeyse karnım hala belli değil az kilo almış gibi duruyorum göbeğim çok çıkmadı. Bazen uyandığımda yüzüstü yatıyor oluyorum. Bu haftalarda çok zararı var mı sizler de böyle oluyo musunuz
Snszasla symslmz bende 20+2 oldum bu haftaya kadar rahat yatıyordum halen de yatıyorum ama göbeğime bi baskı oluyor gibi bi rahatsızlık veriyor hemen ayaklarımı acıyorum artık bu haftalardan sonra yüz üstü yatmak zor olacak sanırım 🙊
Bsrlmnemr symslmz artık sol tarafa doğru ayaklarınızı kendinize doğru çekerek yatmaya başlarsanız iyi olur.. :)
symslmz Snszasla bilinçli bir şekilde yüzüstü yattıgında bir baskı hissediyorum ama gece nssıl oluyosa rahatsız olmuyorum 😂
Snszasla symslmz aynen bende öyle 😀tamamen yüz üstü yatamıyorum sanki içimde birsey bastırıyor yatma diye hemen dönüyorum 😀 artık yatamayız zaten büyüyorlar çünkü
symslmz Bsrlmnemr sol tarafa kesinlikle yatamıyorum nefesim kesiliyor doktora da söyledim sola yatmak diye bir şart yok önemli olan yan yatmak dedi 🤷🏻♀️😊
Zeynep_cagdas Canım 6aya kadar nasıl yattığının hiçbir önemi yok. Bunu doktor söylüyor. Sırt üstü yüz üstü istediğin gibi. Ama hem senin hem de bebeğin ağırlığının arttığı 6.aydan sonra yan yatmak önemli💕