Kubraadmr evet ilk gebeliğimde benim de 3 ün üstündeydi ense kalınlığı bebeğimin. Emin olmak için fetal dna testi yaptırdık. Bizim sonucumuz iyi gelmedi ama inşallah sizin öyle olmaz zaten kan sonucunuz iyi gelmiş. Fetal dna yaptırırsanız iyi olur. En azından emin olursunuz kafanızda soru işareti kalmaz.