Dudu_oykus54 Merhabalar😍 ikinci gebeliğim ve sezaryan olacağım için tüpleri bağlatmayı dusunuyorum. Bu şekilde başından geçenlerden öğrenmek istediklerim var? Işlem uzun sürüyor mu sonrasın da bir problem oluyor mu ve artı ücreti oluyorsa ne kadar ?
Neslihan1903 Dudu_oykus54 ben başka bir şey söylemek isterim naçizane kaç yaşındasınız ki böyle bir karar verdiniz. Yanlış anlamayın eleştirmiyorum merak ettim. 🤗
Deletedmom411 Dudu_oykus54 bende bunu merak ediyorum sezaryen değil ama 3. Çocuğuma hamileyim 30 dan önce yaparlar mı 28 yaşındayım, birde normal doğumdan sonra ne zaman yaparlar 👀 bilenler beni de aydınlatabilir mi
Sozipek Dudu_oykus54 merhaba benimde 2 gebeliğim ve Eylül sonu sezaryen olacağım.bende tüplerimi bağlatmak istiyorum çünkü hamileliklerim zor geçiyor ve tek başıma 3 cü bir çocuk düşünemiyorum psikolojik olarak .bu durumu eşim kabul etmiyor malesef eş izni olmadan da yapmıyorlarmış cuma günü kontrolüm var doktoruml detaylı görüşeceğim inşallah eşimde kabul eder 2 çocuk bence yeterli allah güzel ömür versin 🙏
zynb_ozkn Dudu_oykus54 bence yaşınız çok genç hem ileride size zorluk çıkarabilir 🥰spiralle korunabilirsiniz
Matilda Dudu_oykus54 maşallah canım bende 25 yaşındayım 3. Çocuğuma hamileyim bende sezeryan olacağım ama hiç böyle birşey düşünmedim başka çocuk istemediğim halde çünkü genciz ilerde allah neler gösterir bilemeyiz
Dudu_oykus54 Teşekkür ederim yorumlariniz için 🌸 Bunu yaşayanlardan dinlemek istiyorum zorluğu olabilir mi olamaz mı diye 🙏