Ozgeeekoooocc cnm bu konuda dr lar ikiye ayrılmış durumda ben 7 haftalığım şu anda takibim perinatolog tarafından yapılıyor. Bende aynı soruyu sordum. Derimiz bizi korumak için var , o zaman şampuanda kullanmayalım herşeyde biraz kimyasal var. İstiyorsan boyayabilirsin dedi. Eğer dayanamayacak gibiysen gratiste falan hamilelikte saç boyaları var onlardan yap pek kalıcı değil ama idare ediyor yinede