Merve1656 canım kilosu gayet iyi hiç düşük değil olması gereken gibi ,ben hergün kaşar peyniri,yumurta ,ceviz ,ve taze portakal sıkıp içiyodum .2 güne bir de muzlu süt yapıp içiyodum Mutlaka bol bol meyve yiyodum ,karpuz kavun çok tükettim . Bebeğim önden gidiyordu hep ,zorunlu sezaryen oldum