Kızlar hani doktora gittiğimizde kaç kilo aldın diye soruyor ya. Orda söylerken gebeliğe başladığın kilo ile şu anki arasındaki farkı mı söylüyoruz. Örneğin ben gebeliğe 53.5 başladım kilo verdim 52 oldum. Şu an tekrar 53.5 um. Doktora söylerken kilo almadım mı diyeceğim yoksa 1.5 kilo mu diyeceğim 🤦♀️ karışık olmadı inşalllah