Dgn1 40+6 dan bizde selam verelim ☺ benimde oglanın gelmeye niyeti yok. Bu agustos bebişleri baya nazlı cıktı. Yarın 8 de yatış suniyle baslatcaklar dogumu ama cok korkuyorum 🤔
civcivimmm Dgn1 benimkisi okadar nazlanmaz inşallah maşşallah rabbim inşallah suni sancısız kendiliğinden başlatsın sancılarını bi avazda kurtul canım 🌺
civcivimmm Frezyaa oldum herşey çok iyi çok güzel dedi doktorum güzel doğurcaz dedi ama doğuramıyom 🙈