Pazartesi duş almıştım pencere de açıktı üşütmüşüm boğazım agrıdı. Limonlu çay içtim. Ateşim vardı ben hissediyordum yani ölçmedim yüzüm kıpkırmızı oluyordu. Dişim ağrıyor boğazım agrıyor. Belki diş ağrımda boğazıma vuruyor ateş yapıyordur dedim. Dünde adalat corono diye bir ilaç var doktor pazartesi sancım vardı erken ihtimaline karşın ciğer geliştirici iğne falan yapmıştı. Bu ilacıda vermişti. Günde 4 defa alıyorum. Ama agır mı geliyor anlamadım. Dün mide bulantımdan duramadım. Burnum kapandı. Boğazım agrıdı ateş hissettim gece kalktım yüzüm göz kapağım şişmiş. Halsizlik var uykum var uyuyamıyorum. Mide bulantımdan dolayı gece limon yedim iki dilim. Şimdi sağ gögsümde bişey var sanki batıyor sanki limon yapıştı yada bir taş var atmak istiyorum orayı kesip. Batıyor. Bulanıyorum.
Detaylı yazdım çünkü acaba korono olabilir mi dedim yoksa ilaç yan etkisi mi?
Ayrıca pazartesi hastanede yattığımda serum alırken de sesim gitmişti boğazım agrımıştı.
Uzun oldu kusura bakmayın.
Bu arada 32 haftalığım.