NurNur1 evet canım buca tınaztepe hastanesi instagram adreside var ordanda bakabilirsin normal doğumu istiyorum demiceksin çok istiyorum dixeksin falan diyo. Tabi bebeğe bağlı bi durum senin yapına bağlı ama doktorunda yönlendirmesi önemli hemen sezertana yanaşmıyo hatta kolay kolay yanaşmıyo. Sadece dışardan biraz soğuk durur ciddi bi doktordur ama işinde iyidir