Hayırlı olsun 😊bende ogrenene kadar kesin erkek diodum cünkü iki oglum.gibi buda soldaydı yemem icmem aynıydi tek fark asiri halsizlik uyku halim vardi hep kizin olacak diolardi bu yuzdn ama yok.ya buda erkek diodum doktora bi gittim ogrendmki benmde prensesim.olacakmis dünyalar benm oldu o an çunku hep kızim.olsn istiyodum😊😊