Burcin-98 Merhaba kızlaarr,hamilelikte migren ile nasıl başa çıkıyorsunuz? Neler yapıyorsunuz mesela?
Gizocan Burcin-98 duşun altında ağlıyorum 😂 mentollü migren rolonum var alnıma başıma sürüp sıkı bi tülbentle bağlıyorum. Karanlık oda günde 3 defa parol. Malesef. İlk 3 aydan sonra geçti. Bebeğin yerleşme döneminde vücut sıkıntıya girdiğinden oluyor . 2. Trimester da geçti şükür
Rafet-0810-16 Burcin-98 migren taşı var eczanede anlini hafif nemlendirip onu suruyosun uyyup uyaninca gecmis oluyo hepsi iyi değil ama (deepsea) diye bir marka var o cok iyi tavsiye ederim
Zeynnpk Burcin-98 dünnyine tuttu mesela benim :( taze patatesi dilimleyip tulbentle basimin etrafina sariyorum. Bir elimde yelpaze karsimda vantilatör yavas yavas derinden nefes alip veriyorum. Şükür hep faydasini gordum. Sut urunu tatlidan uzal duruyorum agridiginda.
Flamingo44 Burcin-98 maalesef hiçbişey fayda etmiyor :( parol hiçbir etki etmiyor yutuyorum bile. Buz koyuyorum ne kadar etki ederse
Elvanay Benim migrenin çok ilerledi için göz migrenine döndü geçici körlük yaşıyorum parolla sessiz biyerde uyuyarak gecistiriyorum yapacak başka birşeyim yok 🤷
Gizocan Burcin-98 ki ben kronik migren hastasıyım. Parol filan bilirsiniz çikolatalı draje yutmakla aynı derecede etki ediyor ama elimden birşey gelmediği için bir umut yutuyorum. Mentollü rolonda öyle asla tam olarak işe yaramıyor ama kombine olarak duşa girip sık sık günde 3. Gevşemeye çalışıp karanlık oda rolon parol en azndan azaltmaya baskılamaya çalıştım. Çok şükğr rabbime şuan iyiyim. Emin olun gebelik bulantı hiçbiri gebelikte yaşadığım migren kadar beni yormadı ağlıyordum artk 48 saati bulan ataklarım oluyordu bulantılaeım hapla geçmiyordu migren bitmediği için. Haftada bir atak geçiriyordum. İnşallah sizinde geçer vücudum gebeliği kabullenip ilk trimester değişim süreci geçince durdu çok çok şükür 😇
hencacalik Benim de ilk başlarda tutuyordu ama sonradan çoookk şükür hiç ağrımıyor, nane yağı iyi geliyor bir de stickler var trendyolda da satılıyor iyi geliyor bulursam eklerim linkini, migren çok zorluyor gerçekten, Rabbim yardımcısı olsun herkesin🙏🏻🙏🏻
Burcin-98 Zeynnpk benimde dün ağrıdı acillik oldum iğne vurulduktan sonra biraz düzeldim neyse ki…maalesef dediğin gibi tatlıdan uzak durmak gerek tetikliyor..Allah yardımcımız olsun🙏🏻Geçmiş olsun sana da canım..
hencacalik Kızlar bahsettiğim stick bu, ayrıca magnezyum da migren ataklarını önlüyor, doktorunuza bunu (magnezyum takviyesini) mutlaka teklif edin https://ty.gl/xtf9gix
Burcinisp88 Parol kim ki ağrı mı dindirsin. Koca kutuyu aynı anda içmem lazım. Sürünüyorum. Benim ağrılarımı yediklerimde tetikliyor. Her şeyi yiyemiyorum. Tüm süt ürünleri yasak, gluten içeren her şey yasak bana zaten. Bende de annemin singapurdan getirdiği o tarz stikler var. Onları sürüp ağlıyorum. Daha çok ağrıyor başım 😀😀 Rabbim yardımcımız olsun. Tüm darda olanlara şifasını göndersin ne diyim
Gizocan Burcinisp88 yazdıklarınınızı okuyunca ne cok ortak noktamız var dedim. Bende cevap olarak duşun altında ağlıyorum yazmıştım çünkü allah hepimize güç versin 😇
Burcin-98 Gizocan Ay umarım inşallah çok sevindim sizinde geçtiğine:) darısı bana bende de kronik migren var daha suan 2.5aylık hamileyim parol bile korkarak içiyorum ve etki etmiyor,geçmiyor haliyle 😔 benimde sizin ki gibi geçer umarım🙏🏻
Gizocan Arkadaş trendyoldan stick etiketlemiş benim kullandığım rolonda o bu arada. Tek başına hiçbir işe yaramıyor ama işte bi umut azaltyor diye kendimi teselli ediyorum ben