Sevdanur_onur Kızlar kaç günden beri mahvetti beni bu illet sürekli idrara çıkma isteği, idrarım az da olsa sıkıştırıyor beni ve yaparken yanma oluyo nasıl geçirebilirim ?
Aysehatun Sevdanur_onur kaç haftalıksın canım bende 14 haftalık hamileyim sık sık idrara çıkma var ama eğer yanma varsa yada kaşıntı filan doktoruna bildir o sana fitil filan verir daha iyi olursun bizim öyle bi durumumuz yok sadece hep wcdeyim 😀😀
KubilayGizemzkan Sevdanur_onur kendi kendine gecen birşey değil canım bu illet bende de var mutlaka doktora git büyük ihtimalle toz falan verirler bol bol su iç ve idrarını tutarak git lavaboya çünkü o his geldikçe lavaboyla cıkarsan daha çok canın yanar
Cans Sevdanur_onur Bizim yapabileceğimiz sadece bol su içmek ve hijyen 🤷🏼♀️ Ama tekrarlayınca tekrarlıyor işte . Doktorunuza söylerseniz kültür ister . Sonucuna göre de ilaç başlar muhtemelen . Geçmiş olsun .
Aysehatun Sevdanur_onur evet canım benim arkadaşımda daha küçük senden haftada oda fitil kullanıyor sende doktoruna söylersen o sana ilaç yazar geçmiş olsun 🤗
Bhrrr Bende de vardı ölüyordum ağrıdan cnm urocare diye tek kullanımlık bir ilaç verdi çok sukur geçti
Bhrrr Sevdanur_onur evet cnm toz gece yatarken soğuk suya katip iciyorsun limonlu tadı güzel de birşey
Sevdanur_onur Bhrrr kaç hastalıkken kullandın canım acaba bende alıp kullansam mı çoğu hamile kullanıyor
Bhrrr Sevdanur_onur ben daha dün kullandım 28 haftalık hamileyim bebeğe de hiçbir zararı yokmuş doktorunu yine de arayip ilacin ismini danışarak kullan sen kaç haftalık hamilesin cnm ?