Ben de burada yaptırmıştım detaylı ultrasonu. Uzman perinatolog bakıyor. Odası Farklı yerde Kadın doğum bölümünden. Adam baya bilgili. Çok güzel uzun uzun inceliyor. Benim mesela ailede engel durumu vardı söylemiştim o yüzden daha detaylı baktı aceleye getirmiyor. Ama ben sormadan söylemiyor bazı şeyleri kendi içinde bu iyi bu güzel uzunluk iyi bilmem ne kendi kendine konuşuyor gibi geldi 😅 çünkü bir saat yatıyorsun orada konuşmadan vakit geçmesi çok sıkıcı merak ederken bi de.