Kızlar merhaba 28+5 günlük olduk bugün çok şükür 🙏🏻ama iki gündür belimin sol tarafında ince ince agrı hissediyorum öyle şiddetli dgl ama genede gözüm korkmadı değil acaba bunu bu haftalarda yaşayan var mı ilk gebeliğim pek tecrübem yok bu konuda doktorumu aradım ama normal dedi yarın kontrolüm var ve belimde fıtıkta var acaba o mu bilemiyorum başına gelen varsa yardımcı olabilir mi ?