Önceden Yüz üstü uyumadan duramayan ben. 🤦🏼♀️ Ögrendigim andan itibaren eşim sürekli uyardığı ve uyandırdığı icin 🙄, doktor üç ay bisey olmaz sonrasında zaten yatamazsın demesine rağmen yine de bir şekilde yan dönüp uyumaya çalıştım. Aldığım hamile yastığı zaten yuz üstü uyumayı engelledi. Mutlaka alın 😊