Sizinde görüşlerinize güvenerek pişik kremi ve vücut losyonunu mustela almaya karar verdiim. Yalnız epttavm’den aloanne diye bir firma var fiyatları piyasanın 5 10 lira altında hiç alışveriş yapan var mı acabaa nasıldır bi sıkıntı yaşamamak adına soruyorum