Kızlar 22 haftalık gebeyim kolumda isilik gibi kabartılı şeyler cıktı kızardı kaşınıyor olan var mı nasıl ne kadar sürede geçti çok gerildim kolum çok kötü oldu aciyor gebelik döküntüsü diyor çevremdekiler kadın doğum doktorum da birkaç gün bekle geçmesi için dedi