gulcins benim ilk gebeligim ve benim cok oldu korkma her gebelik kendine ozel. Ilk uc ay ozellikle yogundu ama 6. Ayda da cok sanci cektigimi biliyorum. Aslinda karin ve kasik agrisi da gebelik belirtilerindenmis, ama.herkeste olmadigi icin insan korkuyor