Arkadaşlar 38+3 olduk. Şimdi kontrolden geldim. Karın çevremiz 36+6 baş çevremiz 36+6 yani ikisindede 11 gün gerilik var. Kilomuzda 3000 olmuş. Sizce nasıl durumu. Doktor iyi kötü bişeyde demedi. Herkesin bebeği farklı olur tabiki bunu biliyorum kıyaslama yapmak için sormuyorum linç yemeyim şimdi 😊