Kızlar 20 haftadayım adete göre 21 benim bebiş devamlı yüzüstü yatıyor 20 kere gördüysem çocuğu 14nde hep yüz üstü yatıyor ilk minnak ultrason görüntülerinde sırt üstüydü sonra döndü bide karnım büyüdü ama bebiş hala kasıklarımda yukarı çıkmadı arada pıt pıt kasıklarıma vuruyor dün ebe kasıklarına yerleşmiştir belkı falan dedi korktum baya tuvaletten çıkamıyorum çünkü sokaga çıktığımda devamlı benzınlıge kosturmak zorunda kalıyorum varmı böyle bi durum yaşayan 🌸🙏