MehZey Herkese sağlıklı gebelikler dilerim 3 4 gündür baş ağrım vardı bugün de sabah 4 te uyandırdı beni gözlerime atıyor göz kapaklarim ağırlaşmış gibi ne ağız tadım vardı ne de koku hassasiyetim burnum tıkalı değil nefes alıyorum ama kokuları yoğun şekilde alamıyorum çok hafif geliyor dün TV izlerken klima açıktı 27 derecede çalıştırıyorum ve üşüdüm önünde kapattım üşüttüm mü yoksa yoksa virüs e mi yakalandım şuan da baş ağrım buz kalıbı ile diniyor idare edilir gibi değil
Merve_seda MehZey korona belirtileri klima yapıyor valla canım . Hemen gidip test yaptır derim ciğerlerine vurmadan git
buseyusuf27 MehZey canım gebelıkte sıddetlı bas agrısı ve karın agrısı cok önemlı bence bır doktora gorunmelısın bır sağlıkcı olarak 🙋🏼♀️
Nasippp MehZey test falan yaptırmayın doktorlar bakmıyor 14 gün evinden çıkma tuzlu sirkeli su İLE gargara yap kendine iyi bak geçer ben yaptırdım negatif çıktı doktor bakmadı bebeğimin kalbi atıyor. Mu bilmiyorum 😭 14 gün evde durmam lazımmış falan filan benim daha önce 3 tane kayıbım var kan sulandırıcı kullanıyorum riskli gebeyim ama bakmadı doktorları hastaları düşündüm varsa kimseye bulaşmasın die da onları düşünende suç ya çok kötüyüm şuan bebeğim nasıl bilmiyorum 😭
asliiiiii87 MehZey Gecmis olsun, sakin olun. Ikisi de olabilir, koku ve tad kaybinin ne derecede oldugu ayirt edici olabilir. Keske kimseyle temas kurmadan, test yaptirabilseniz.
MehZey asliiiiii87 tad alabiliyorum ama yoğun değil koku çok az eşim sabah parfüm kullandı yanıma geldi kokuyu hiç alamadım mesela git gide agirlasir mi acaba bı iki saat devam ederse baş ağrım hastaneye gidip test yapacağım hemen
asliiiiii87 Siz, allah korusun ama corona olmus gibi davranin, testinizi yaptirin. Umarim hic bir şey çıkmaz 🙏🙏🙏
Hamileanne MehZey benim bi önceki gün ağız tadım bozuktu gebeliktendir dedim ertesi gün uyandığımda tat koku tamamen gitmişti
buseyusuf27 MehZey işte ihmal etmemen gerekıyor nekdr erken okdr ıyıdır bebgınızın saglıgı soz konusu ve sızın tabıkı
MehZey Hamileanne ben sabah namazında tad koku tamamen yoktu şimdi koku ve tat var mesela yediğimi eksisini tatlisini secebiliyorum sadece koku da çok az var gece de bişeyim yoktu uyudum 4 te uyandım