Ben anadolu yakası pendikte ikamet ediyorum, şu ana kadar kontrolüme özele gittim akşam eşimle gidiyoduk 150 180 lira birşey değildi ama şuan eşimin işleri geriledi arabamıın motoru yandı baya dururumuz kötüledi, bugün tuzla devlete randevu aldım doğum için orayı düşünüyorum ilk defa gidicem marmara ve yakacık doğum için güzel yorumlar okumadım bebeği ölen işte kaba doktorlar çok trajik hikayeler okudum bide arkadaşıma 2500gram 9 cm açılmalı bebeğe 28 dikiş atmışlar Normal doğumda kesmişler özeldeki doktoru bile sorgulamış yani, yani demem o ki güzel bir hastane önerisi korkuyorum pandemide ama napiyim el mahkum