Merhabalar 38 haftalık doğum yaptım bebeğim küçük olduğu ve su yuttuğu için 10 gün kuvezde kaldı antibiyotik tedavisi başlandi şimdi 19 günlük oldu ama karni çok gurluyor ayakalrini içe çekiyor napavilirim aile hekimi normal dedi ishali de vardı şuan daha iyi