Merhaba. 35. Haftalık olmak üzereyiz yarın. Kızımın hareketlerinde azalma hissediyorum. Daha çok hareketli ve karnımda kayıyordu. Şimdi hareketleri daha az ve karnımda sertleşmeye başladı. Kontrolüm haftaya acaba erken gitmeli miyim? Bu haftalarda sizde durumlar nasıl ? Teşekkür ediyorum herkese şimdiden. 😉Sağlıklı gebelik ve doğumlarımız olsun inşaAllah 🙏🌺