Sndsbtn kesinlikle gidin hemen.bnde 34. Haftadayım bebeğim çok hareketliydi ptrsi randevum vardı ama ctesi günü bebeğin hareketleri çook azaldı. Eşim beklemeyelim gidelim dedi korkarak gttik ancak çok şükür bebek iyiymiş hareketleri çok iyiymiş. Nst de çıktı. Ama bnm sancılarım 80 e dayanmış ebe şaşırdı nasıl hissetmiyorsun diye hiç ağrım yok dedim. Bütün gece hastanedeydik sancılarımı azaltmk için tedavi uyguladılar. Ciğer geliştirici yaptılat. 36 yı doldururz inş 🙏 doktor iyi ki geldiniz bi daha olursa anında gelin dedi