1PrensAnnesi Kubra80 yok korkmayın izlemeyin hiç cidden acımıyo🙂 ben hala doğum izleyemem bakmayın valla onlara
Yasmnguull Lara44 ay bende panik atak ve anksiyete hastasıyım sezaryan istiyorum ama korkuyorum 🙄 beni en iyi siz anlarsınız
Lara44 Yasmnguull canım tabiisi anlamaz mıyım… elimden geldiğince yardım ederim kuzum, kaç haftalıksın
SEdaaaaa Merii33 Daha 3 gün önce sezeryan doğum yaptım. Senin gibi o iğneden çok korkuyordum ama inan ki boşuna korkuyormuşum. Hiç birşey hissetmiyormuşsun. Öyle ki koldan iğneyle kan almak çok felaket bi acı kalıyor yanında
Lara44 Yasmnguull az kalmış kuzum, sağlıkla al inşAllah kucağına. Diyorum ya eğer ben yaptıysam o an herkes yapar 🙏🏻 Hem öyle kötü birşey olsa herkes 1 çocukla kalırdı öyle değil mi diye telkin ediyordum kendimi o an😅
Lara44 Yasmnguull hayır hayır gerçekten böyle düşünme, kendini korkutma yarım saat sürüyor yukarı odaya çıkman falan düşün… bak benim 1 yıl oldu Aralık’ta yine doğumum var nasipse heyecanlıyım 😍
Nursenasya Hic hissetmiyosunuz ki kalcadan yaoilan igneler yada kan aldirirken daha cok aciyo merak etmeyin korkulcak hic bisey yok😅