Rukiye080815 Ben 7. Haftada gideceğim duyulur inşallah. İlkini duyamadık 8. Haftada korkuyorum o yüzden.😒
Safiyecicek Ben 5+6 iken ilk ultrasona gittiğimde kalbi oluşmuştu doktor yeni yeni pıt pıt atıyo dedi şimdi güçsüz 10 gün sonra gel dedi 😊 Bakalım bekliyorum 😊