Merhaba anneler bebeklerinize aldığınız memnun kaldığınız ürünleri söylermisiniz?? 34.haftadayım yavaş yavaş başladım ama sanki bişeyler eksik kalıcakmış gibi geliyo 🤷🏻♀️ Kaçar zıbın aldınız yeni doğan takımları ne kadar aldınız şunu iyi ki almışım dedikleriniz var mı? Mesela göğüs kalkanları kullandınız mı memnunmusunuz? Şu kesin hastane çantasında olmalı dediğiniz şey nedir?