Kelebek26 40+1 haftalık gebeyim 2 gündür şiddetli sancılarım var , açılmam 2 cm çok canım yanıyor malesef ilerlemiyor. Taakatim kalmadı artık ne olur bana dua edin 😥 Allah bu Yolda kimseyi bekletmesin artık motivasyonumda da sabrım da kalmadı ağlıyorum hep
Gumball Kelebek26 allah yardım etsin canım. Herşey yolunda gitsin ve tez zamanda şahane doğum hikayem başlıklı post açmayı nasip etsin ❤❤❤❤❤
Gumball Kelebek26 tabi ki o anlar gelecek. Ben 11 haftalığım ve inşallah seninki gibi sağ salim karnimda büyütürüm inşallah. Sen en zoru başarıp bebisini şu ana getirmişsin. Nihayete ereceksin, şu an en çok iyi duygulara ihtiyacın var, rica ederim olumsuz bakma ❤
Kelebek26 Gumball çok şükür daha sonra suyum geldi ve sancım arttı açılmam biraz olsun arttı zordu ama sonra doktorumun önerisiyle epidural iğne vuruldum kuş gibi hafifledim bı anca açılmam 10 cm oldu 5 dkkada da doğumuk oldu. Şuan prensesim yanımda 💞
saramomy Kelebek26 sağlıkla bir avazda kucağına al canım inşallah sancın devam ediyorsa Meryem ana otu dene derim burada bir çok kişi faydasını gördü hemen alıp suya koy bence
Kelebek26 saramomy akşamdan onu yapmıştım bı sürü süre okuyup benim açılmam ilerlemiyordu ki çok şükür herşey yolunda bebeğime kavuştum tavsiyen için teşekkür ederim
Ozgsgr Kelebek26 Allah hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah sağlıkla kavuşmak nasip olsun bebeğinize🙏